Politica de retur și rambursare

Ni se întâmplă și nouă să nu ne comandăm mereu mărimea potrivită de tricou, să nu fim mulțumiți de culoarea produsului ales sau pur și simplu să ne răzgândim și să dorim să returnăm acel produs sau să anulăm o comandă.

Tocmai pentru că te înțelegem, te vom ajuta cu returnarea produselor comandate pe site-ul nostru, spokes.ro.
Așadar, din momentul în care ți-a fost livrată comanda ai la dispoziție 14 de zile calendaristice (conform OUG 34/2014), perioadă de reflecție*, în care:
    1. Fie returnezi produsul care nu ți se potrivește și soliciți rambursarea tranzacției
    2. Fie soliciți înlocuirea produsului cu unul asemănător (sau mai bun) și achiți diferența de bani, dacă este cazul.

* Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, prelungim termenul până în următoarea zi lucrătoare.

Dacă ești persoană juridică, nu-ți face probleme că nu îți vom accepta returul sau anularea comenzii. La noi, persoanele juridice au aceleași drepturi ca și persoanele fizice.

Anularea unei tranzacții
    1. Anularea unei plăți online, prin card sau transfer bancar este posibilă.
      După anularea unei tranzacții efectuate cu cardul, banca emitentă va debloca suma blocată în contul tău în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica băncii.
    2. Pentru anularea unei tranzacții te rugăm să ne comunici decizia ta prin email la contact@spokes.ro în cel mai scurt timp posibil pentru deblocarea sumei aferente comenzii plasate.
Condiții de returnare a unui produs
    1. Atenție! Dacă te gândești să returnezi un produs, el nu trebuie utilizat. Nu poți folosi un produs înainte de a te decide dacă va rămâne al tău sau îl vei returna;
      Dreptul de retur există pentru a-ți permite să examinezi produsul așa cum ai face-o într-un magazin și nu pentru a beneficia de 14 zile de utilizare gratuită. Mulțumim de înțelegere.
    2. Produsele achiziționate direct din magazinul Spokes (situat pe strada Scărlătescu, nr. 61, sector 1, București) unde ele pot fi testate și unde poți beneficia de sfaturile și ajutorul colegilor noștri, nu se supun ordonanței OUG 34/2014. Cu toate astea, sunt cazuri în care mai facem și excepții, de exemplu, dacă oferi cuiva cadou unul dintre produsele noastre și acesta nu este pe placul sărbătoritului (care nu a avut ocazia să le testeze înainte de a le primi). În situații de acest gen, te vom sprijini cu returul produsului;
    3. Dacă produsul pe care dorești să-l returnezi nu este conform sau nu respectă specificațiile producătorului, este necesar să ne comunici aspectul ăsta în maximum 48 h de la primirea comenzii;
    4. Produsul trebuie să fie în stare nouă, fără urme de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri sau alte vicii provocate de șoc extern;
    5. Produsul trebuie să conțină toate accesoriile cu care a fost primit, materiale despărțitoare, soft-uri de instalare, manuale etc., precum și eticheta intactă;
    6. Produsele achiziționate sub formă de pachete speciale sau care beneficiază de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub formă de pachet, împreună cu produsul cadou;
    7. Nerespectare condițiilor de mai sus duce la anularea deciziei de retur a produselor comandate pe site-ul spokes.ro.

Pași necesari pentru returnarea unui produs
    1. Pentru a putea returna produsul comandat este nevoie ca mai întâi să ne anunți decizia ta printr-un email la contact@spokes.ro, cu mențiunea (în subiectul email-ului) “cerere de returnare produs… ”;
    2. În cel mai scurt timp vom procesa cererea ta și revenim cu un email în care te vom ruga să completezi un formular de retur pe care să îl atașezi produsului returnat (sau să ni-l trimiți scanat tot pe email);
    3. Trimite produsul bine ambalat către sediul Spokes sau predă-l personal colegilor din magazin;
    4. Costul de transport pentru returnarea produselor către sediul nostru va fi suportat integral de către cumpărator. Nu suntem răspunzători de pierderea sau deteriorarea coletului în timpul expedierii.

Rambursarea tranzacției
    1. Pentru plata cu cardul (online) sau cu transfer bancar rambursarea tranzacției se va face prin virament bancar în același cont din care s-a efectuat inițial plata;
      Timpul de returnare a contravalorii produsului este de maximum 30 de zile de la acceptarea returului;
    2. Pentru a face viramentul bancar cât mai repede către tine, ne-ar ajuta dacă în momentul trimiterii cererii de retur ne poți completa și numărul contului bancar, codul numeric personal sau codul de identificare fiscală a firmei, în cazul în care ești persoană juridică;
    3. Returnarea contravalorii produsului returnat nu presupune alte taxe sau comisioane din partea cumpărătorului;
    4. Dacă s-a achiziționat un cupon cadou și acesta a fost folosit, suma returnată pentru contravaloarea produselor va fi egală cu valoarea cuponului.
Orice alte detalii sau neclarități ai avea privind returnarea produselor, suntem deschiși. Te așteptăm!
            - email: contact@spokes.ro
            - tel.: 0314 240 240 // 0721 550 423.