Livrare

După ce ai finalizat comanda vei primi un email din partea noastră în cel mai scurt timp (maximum 24 h), privind disponibilitatea produselor dorite de tine sau variante ale acestora cu caracteristici similare, dacă cele solicitate nu mai sunt pe stoc. În unele cazuri, produsul indisponibil poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă ești de acord cu lucrul ăsta.

Cât durează pentru a primi comanda?

- 1 zi lucrătoare - pentru comenzile plasate și confirmate până în orele 15.30, de luni până vineri;
dacă ai plasat comanda vineri și ai primit și confirmarea acesteia până în orele 15.30, coletul va ajunge la tine sâmbătă, până în orele 14.00.

- 2 zile lucrătoare - pentru comenzile plasate și confirmate după orele 15.30, de luni până vineri și în zile de sâmbătă/duminică; 
dacă ai plasat comanda vineri după orele 15.30, sâmbătă sau duminică, vei primi confirmarea comenzii luni, iar coletul va ajunge la tine marți.

- în aceeași zi - pentru comenzile confirmate pentru care ai optat ridicare de la sediul Spokes.

 

Care este costul de expediere al comenzii?

Transportul este gratuit pentru comenzile de minim 2.000 lei.
Pentru comenzile mai mici de 2.000 lei, taxa de transport este de 23 de lei pentru accesorii. Dacă vor exista kilometri din afara ariei de livrare a celor de la FAN Courier, atunci costul transportului va depăși valoarea de 23 de lei. Acest cost va fi comunicat înainte de expedierea coletului. Pentru bicicletele care au o valoare mai mică de 2.000 lei, costul transportului se calculează în funcție de greutatea bicicletei și de numărul de kilometri exteriori. Costul este generat automat în platforma FAN și îți va fi comunicat imediat după ce ai plasat comanda la noi. 

 

Cine va livra comanda?

Un agent al FAN Courier îți va expedia comanda la adresa pe care ne-ai specificat-o în momentul creării contului tău pe spokes.ro.
Dacă dorești să primești coletul la o altă adresă, te rugăm să alegi opțiunea asta înainte de a finaliza comanda și să ne precizezi noua adresă.
Dacă dorești altă variantă de livrare, îți oferim opțiunea de a-ți trimite propriul curier la sediul Spokes (Scărlătescu 61, sector 1, București). 

Te rugăm doar să ne anunți înainte, scriindu-ne un email la contact@spokes.ro, în care să ne furnizezi următoarele detalii: 
a. pentru firme de curierat - numele companiei de curierat cu care vei lucra, AWB-ul (atașat în email), intervalul orar în care va sosi curierul pentru ridicarea comenzii tale
b. pentru persoane fizice - numele persoanei care va ridica produsele tale, cartea de identitate a acestei persoane (scanată și atașată în email), intervalul orar în care va sosi curierul.

În situația în care optezi să-ți trimiți propriul curier pentru a ridica produsele comandate, plata se va face prin orice variantă menționată în secțiunea Cum plătesc, cu excepția plății către curier.

 

Alte detalii despre livrare

În cazul în care dorești să specifici anumite aspecte referitoare la livrare (de exemplu, ora preferată de livrare, puncte de reper pentru livrare etc.), te rugăm să menționezi observațiile astea în căsuța de observații, înainte de finalizarea comenzii.

Produsele vor pleca din sediul nostru în stare intactă și îți vor fi livrate într-un colet sigilat. Te rugăm ca înainte să furnizezi semnătura de primire să verifici cu atenție coletul și să te asiguri că nu este deteriorat în urma transportării lui de către firma de curierat. Constatările legate de integritatea coletului te rugăm să le faci în prezența curierului, deoarece orice reclamație ulterioară nu va fi considerată. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului sau coletului trimis de către noi, revine firmei de curierat sau transportatorului, conform legislației în vigoare. Dacă totuși te confrunți cu probleme, te rugăm să ne contactezi și vom face tot posibilul să venim în sprijinul tău.